cynkritiskt

äcklig smak i munnen. kall och blöt på ryggen, på armarna, på benen. fortfarande torr.
när jag vaknade kom jag på att jag hade glömt att glömma mig. en väldigt underligkänsla. som att något omedvetet besökte det medvetna. vad håller du på med undrade det medvetna. jag kom på att fan. det här ska ingen se. var tyst. kollade inte på någon. hade ingen mottagning. jag gick in och drog i håret. inget spel. inget alls egentligen. bara steg.
just nu vill jag jämföra mig själv med en cigarett. askan som brukade vara träd bara ramlar av. mina vackra träd ramlar av mig. det syns inte alltid. det känns inte alltid heller. men jag vill tro att jag kan döda den där jävla skogshuggaren som sitter och röker i min rygg.


Kommentarer
Postat av: marika

alltså du är helt otrolig!

2010-05-28 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0