självantändlig.

söndag. bakis. sur och ledsen. utskälld. grinar. sitter på berg. funderar på att dö. hehe. somnar i soffa
måndag. trött. ledsen. hungrig. äter vingar, kossinnehåll och lår. vidrig. sjukanmäld.

idag hade jag två håltimmar. under den andra shoppade jag gärnet, skyller på uppmanande beslutsångestvider som vägrar hålla käften, särskillt på morgonen.
under den första skrev jag flera sidor om obegripliga ting. kom fram till att jag måste förändras. igen. kom fram till att ingen annan än jag finns. sen såg jag marika och jag tyckte att hon också kan få finnas idag.
sen smakade jag salt.
sen skrev jag musik
MEN NI FÖRSTÖR MITT JÄVLA MODE.


Kommentarer
Postat av: marika (bög)

jenny åååh kom och ta mig låt härifrån (klappklapp, duvet som barbados). du är också en av de få som kan få finnas, i min värld. vi åker nånstans och finns tillsammans men utan resten. eh fan nu är min spanjor här och sen är det ukraina. men jag skille verkligen behöva ha dig för mig ett tag och hänga och finnas och behöver prata med dig känner jag. DU ÄR FIN!!! vi hööörs och förhoppningsvis väldigt snart också.

2010-04-15 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0